4. srpna 2015

Místnost sebevrahů | Recenze

Ahojky :)
Máte někdy takové ty...ehm.. nálady, kdy byste se nejraději uzavřeli do sebe a dělali, že neexistujete, nebo, že svět kolem vás neexistuje? Já občas takové chvilky mám. Nic mě nebaví a jsem opravdu schopna koukat hodinu do zdi a přemýšlet nad blbostmi. Ani nevím, jestli se vám s dnešní recenzí trefím do vkusu, ale dnes tu mám recenzi na polský film Místnost sebevrahů, který je pojatý z úhlu puberťáků, kteří experimentují. A jaký na ten film mám názor? To zjistíte v článku :)

Režie: Jan Komasa
Žánr: Animovaný / Drama / Thriller
Délka: 110 minut
Děj:  Dominik žije jako normální kluk. Jeho rodiče jsou bohatí, takže si Dominik užívá luxusu. Má skvělou přítelkyni a noho přátel, kteří si ho váží, ale na jemu osudném večírku se všechno zvrtne. Dominikův nevinný polibek všechno změní. Začne se uzavírat do pokoje  k počítači, kde se píše s dívkou, která ho po sléze donutí k něčemu, co by ho v životě nenapadlo. Ta dívka ho zavede do Místnosti sebevrahů, ze které už neunikne.

Názor:  Na začátek by bylo asi dobré říct, že film se nikdy nepředaboval a existují k němu pouze titulky. Takže jsem na celý film koukala v polštině s českými titulky. většině jsem rozuměla i bez titulků. Na film jsem narazila náhodou, když jsem si prohlížela YT, a tam na mě vykoukla písnička Monster s části z tohoto filmu. Už kdysi jsem na film viděla obrázky a vždycky se mi hrozně líbil Dominik a co vám budu nalhávat, film, který je z emařského prostředí je vždy něco pro mě. Jasně musíte to brát s nadhledem. Film se mi na jednu stranu hodně líbil, ale na druhou stranu jsem z něj měla hrůzu a děsil mě. To, co dělal Dominik, a jak naprosto podlehl dívce, kterou ani neznal a chtěl jí pomoc. Prostě nějak jsem si po skončení filmu uvědomila, co vše se může stát. Obzvláště jsem obrečela konec. Děj jako takový se mi docela líbil, ale byly i věci, které byly až moc přehnané (a právě ty mě děsily). Popravdě tenhle film mi stačilo vidět jen jednou a už se na něj asi nikdy nepodívám, i když možná jo. Jo a abych nezapomněla jediný, co mě štvalo na filmu bylo to, že přeháněli s emaři, protože se takhle nechovají. Ale uznávám, že na to, že to byl polský film, tak mě mile překvapil.
Hodnocení: 70 %

7