8. srpna 2015

U...jako Utrpení | Recenze

Ahojky :) Vítám vás u další recenze knížky. Tentokrát tu mám knížku, kterou jsem dostala od kamarádky k narozeninám a knížka se jmenuje U..jako Utrpení. :)  Přiznávám se, že jsem o autorce knihy Sue Graftové nikdy neslyšela a ani jsem od ní nikdy předtím nečetla, žádnou knihu. Nicméně se v celém článku o knížce dozvíte něco málo a zjistíte, jak mě zaujala :)

Autor: Sue Graftová
Název: U... jako Utrpení
Série: Kinsey Millheová
Počet stran: 350 stran
Žánr: Detektivka
Anotace/ děj:  Je duben, rok 1988 a Kinsey Millhoneová oslaví za měsíc osmatřicáté narozeniny.
Sedí sama ve své kanceláři, na stole před sebou hromadu lejster, když na dveře nečekaně zaklepá rozpačitý mladík. V novinách si přečetl o únosu děvčátka, k němuž došlo, před více než dvaceti lety, a vyvolalo to v něm jednu dost konkrétní vzpomínku. jako šestiletý kluk se podle všeho stal svědkem tichého, utajeného pohřbu té holčičky. A od Kinsey žádá, aby mu pomohla najít její tělo a také člověka, který jí zabil. Stalo se to už hodně dávno a stop už mnoho nezbývá, ale Michael Sutton - tak se mladík jmenuje - platí hotově, takže Kinsey souhlasí, že tomu věnuje jeden den...

Slovo čtenářky: Knížka se mi četla hodně dobře. Neměla jsem problém se do ní začíst a celkem se mi líbila. Jenom mě mrzí, že tam byly pachatelé odhalení už půli knihy, ale zase se mi líbí, že to bylo i z jejich pohledů. Líbí se mi, že je knížce víc pohledů, ze kterých se to vypráví. jediné, co se mi na knížce moc nelíbí je to, že jsem se hodně blbě orientovala v čase a pak mi i docela hodně věcí nedávalo smysl. Navíc, abych byla upřímná styl týhle knížky není nic pro mě. Detektivky moc nevedu, ale pro někoho, kdo má rád detektivky, tak by se mu mohla líbit :) Za mně bych tuhle knížku mohla doporučit :)
Hodnocení: 86%
3