12. září 2015

Minions| Recenze

Ahojky :)
Moje kamarádka Hanka (Azula) miluje Mimoně. Viděla filmy Já padouch a strašně moc chtěla na film Mimoni. Zrovna to vycházelo tak, že jsme byli na světové předpremiéře spolu s dalšími kamarádkami, se kterými jsme předčasně slavili Hančiny 15cté narozeniny. Ze srandy jsem jí s Mimoněmi koupila bublifuk a dneska tu mám recenzi právě na Mimoně ve filmu :)

Režie: Kyle Balda, Pierre Coffin
Žánr: Komedie/ Animovaný
Délka: 91 minut
Děj: Napadlo vás někdy, proč ti roztomiloučcí žlutí tvorečkové dobrovolně slouží Gruovi, který je padouch s velkým P? Tak přesně na tuhle odpověď vám odpoví animovaný film Mimoni, který mapuje vše od jejich začátků v minulosti po současnost. Tihle prckové sloužili vždy pánům zla, ať už to byl v pravěku Tyranosaurus Rex, nebo Drákula nebo třeba Napoleon. Tak to šlo celá staletí, ale pak se nenašel už žádný nový padouch a Mimoňci začali upadat do depresích. V tu chvíli se Kevin, Stuart a Bob rozhodli najít nového padoucha.

Názor: Jak jsme řekla, nikdy jsem neviděla Já padouch ani jeden ze dvou dílů, ale o Mimoněm jsem slyšela už dávno předtím. To mi připomíná, že se na Já padouch chci ještě podívat. Nicméně, je mojí nejoblíbenější hrou v tabletu Minion Rush: Despicable Me :) Film jako takový mě bavil, skoro celý film jsem se smála a málem jsem se i u jedné scény rozbrečela smíchy. Film je podle mě vhodný, jak pro malé děti, tak i pro dospělé, protože každý si v tom najde něco.Mimo jiný jsem málem začala slintat nad Bobem, on je tak roztomiloučký :3 Co bylo ale těžší, bylo to, najít v tom děj. Moc podle mě nevynikla ta pointa, ale jinak je to povedený film :)

Hodnocení: 90%

2