5. prosince 2015

Iron Man |Recenze|

Ahojky, vítám vás u dnešní recenze film. Dlouho nebyla žádná recenze. Ostatně v poslední době moc článků nevychází. Přijde mi, že jsem v poslední době bez nápadů. Chybí mi inspirace a přemýšlím, jak vrátit blog do starých kolejí. Asi si budu muset vytvořit plán článků na měsíc a držet se ho. Mno tenhle rok to ještě dokončím takhle a od ledna asi budou změny. No není moc velká novinka, že miluju komixové hrdiny (superhrdiny) od Marvelu a DC comix. Dneska tu mám recenzi na 1. díl z trilogie Iron Man :)

Režie: John Favreavu
Žánr: Sci-fi/ Akční/ Dobrodružný
Délka: 126 minut
rank-the-best-marvel-movies-so-far
Děj: Miliardář Tony Star (Robert Downey Jr.) se živí výrobou technických zbraní, pro ochranu světa. Jeho zbraně mají vojáci a jednou přijede představit své zbraně do Afgánistánu, kde ho unesou a budou chtít, aby jim Tony vyrobil zbraně. Ten si však vyrobí provizorní brnění, a tak uteče. Do té doby byl Tony Star arogantní chlapík, ale po tom všem se změní a kromě toho se změní i něco na jeho těle. Díky čemuž se z něj stane Iron Man.
Názor: Popravdě mě nikdy nelákalo se koukat na filmy zvlášt, stačilo mi vidět jenom Avengers. Nicméně jsem udělala chybu, protože když vidíte ty všechny díly, tak na to změníte názor. Uvědomíte si osud té postavy a co všechno jí provázelo po celou dobu. iron Man nikdy nebyl zrovna moc můj oblíbenec, ale nedalo mi to a koukla jsem se na všechny díly. Už asi po půl hodiny jsem si ho zamilovala. Ten sarkasmus a ironie je něco, co je pro něj typický a v těch filmech se objevoval hodně. A já jsem si zamilovala i Roberta Downeye Jr., protože Iron Mana zahrál skvěle. Za mě byl tenhle film skvělý a docela jsem se nasmála při jeho hláškách, ostatně Iron Man je z nich nejvíc proslulý svými hláškami. :)
Hodnocení:  99%
6