23. března 2016

Iron Man 2 |recenze|

Ahojky,
dneska tu pro vás mám připravenou recenzi, která navazuje na první díl Iron Mana. Tu už tu někde myslím mám, a když tak vám sem hodím odkaz. Upřímně jsem moc Iron Mana neměkla ráda do té doby, než jsem neviděla filmy o tom, jak se ''zrodil''. Ty filmy se mi vážně líbí a změnilo mi to můj názor na něj a myslím si, že je to postava, která má charizma a šarm. :) A už se nemůžu dočkat až 25. března uvidím Batman vs Superman, který je od DC Comics, což ví asi všichni, ale konečně jsem se toho filmu po 3 letech dočkala a doufám, že to bude pecka :)- Užijte si tuhle recenzi :)

Režie:John Favreau
Žánr:  Sci-fi / Akční
Délka: 119 minut
Děj: V hitparádě okouzlujících rošťáků, kteří tu a tam navléknou nějakou masku, aby zachránili svět,
by bral bezkonkurenčně první místo. I proto se původem komiksový superhrdina Iron Man dočkal druhého dílu. Ten slibuje další intenzívní zážitek, v němž navíc už tak luxusní herecké obsazení jedničky doplňují další hvězdná jména – Scarlett Johansson, Sam Rockwell a Mickey Rourke. Hlavní devízou Iron Mana 2 je ale jeho příběh. Zatímco většina maskovaných reků neúnavně střídá civilní a neporazitelnou, tajnou identitu, zručný vynálezce a zbrojař Tony Stark (Downey) v přímém přenosu do celého světa vyzvonil, že pod kovovým oplechováním se skrývá on. Bezprecedentní odhalení samozřejmě nese následky. O Iron Mana se začne vehementně zajímat vláda Spojených států, která chce Tonyho Starka zlanařit do svých služeb. Nespí pochopitelně ani konkurence, zejména jistý Justin Hammer (Sam Rockwell), jenž je vždycky za Starkem o krok pozadu a teď slibuje, že když Stark neodevzdá vládě své hi-tech brnění, vyrobí pro ni vlastní. Nebezpečí pro Tonyho znamená i „východní vítr“, potetovaný rabiát ruského původu Ivan Vanko (Mickey Rourke), přezdívaný Whiplash. Ten má kromě nevyřízených účtů se Starkovou rodinou k dispozici i dva elektrické biče, schopné cokoliv a kohokoliv (ideálně ale Tonyho) přetnout vejpůl. Sílícímu zástupu nepřátel pomáhá Tonymu čelit jeho věrná a zamilovaná asistentka Pepper Potts (Gwyneth Paltrow), která mezitím povýšila na ředitelku Stark Industries a jeho armádní spojka Jim Rhodes (Don Cheadle). Další do party je pak nová Tonyho asistentka (Scarlett Johansson), která toho ví a umí víc, než je ochotná připustit, a jejíž úmysly mohou, ale také nemusí být zcela čisté. Přes

Názor: Jak jsem psala už v prvním díle, tak mám Iron Mana ráda (a už se nemůžu dočkat Civil War). Nicméně tenhle film se mi moc líbil :) Robert opět nezklamal a měl svůj důvtip. :) Každopádně tenhle díl o něco malinko slabší než první díl, ale měl něco, co ten první neměl. Tenhle díl mi přišel mnohem akčnější a líbil se mi nápad s roboty :) A líbilo se mi, jak byl i víc romantický :) No dobře, tolik romantiky tam zase nebylo, ale nějaká se tam objevila. Celkově film hodnotím kladně, protože jsem se u něj pobavila a tyhle filmy jsou prostě něco, co Marvel umí :)

Hodnocení: 90%

1