12. července 2016

Deadpool |recenze|

Ahojky, vítám vás u dnešního článku. Dnešním článkem je recenze filmu Deadpool. Když se řekne Deadpool, určitě si většina z vás vybaví film, který je plný ironie a tak trochu parodie na film se super hrdiny. I přesto je to film, který vás donutí na něj koukat, nebo ne? To se dozvíte v článku, tak jdeme na to,:)
Režie: Tim Miller
Žánr: Akční/ komedie/ romantický/ sci-fi/ dobrodružný
Délka: 108 min.
an-petition-for-pg-13-version-of-deadpool.html
Děj:Wade Wilson byl členem speciální jednotky, předtím než se stal Deadpoolem. Lékaři mu diagnostikovali pokročilé stádium rakoviny a on opustil svou přítelkyni (v domění, že někde umřel) a odešel se podrobit experimentálnímu léčení programu Weapon X, který je známý přečdevším pro X-menovské mutanty. Vyléčil se, ale léčba bohužel nesla následky a on zůstal zohavený. Jako bonus získal, ale schopnost seberegenerace. V tom mu pomohl Francis vůči, kterému měl ironické poznámky. ten mu pak namluvil, že by dokázal to zohavení vyléčit, ale utekl a Wade ho začal hledat. Díky svému zohavení přijal kostým a pro zvýšení svého ega přijal jméno Deadpool. A jak to s ním vlastně dopadlo? To uvidíte ve filmu.
Názor: Hodně dlouho se mi nestalo, abych se na nějaký film v blízké době podívala 2× za sebou. Film Deadpool mě, ale k tomu donutil. Je to film, u kterého se smějete od začátku do konce. Opravdu by se dalo říct, že je to parodie, která si neláme hlavu s tím, co kdo říká. Film obohacuje skvělá hudba a je to film, který útočí především na pubertální skupinu lidí. Najdete tam akci a celý film je obohacený dokonalými hláškami. Sice tam jsou i dost sprostý hlášky, ale celý film je podle mě dokonalý. Dlouho mě takový film nenadchnul. Pokud máte dlouhou chvíli, tak bych řekla, že to je film pro vás :)
Hodnocení: 98%
2