29. června 2017

Školní výlet Špindlerův Mlýn (Medvědín, Sněžka,..)

Ahojky,
řekla bych, že když naše třída vždycky někam vyrazí, tak to stojí za to. Tohle byl první závěrečný výlet kam jsem s nimi jela, protože vloni jsem jet nechtěla. Jeli jsme do Špindlerova Mlýna odkud jsme si dělali výlety. Byli jsme tam 4 dny, s tím, že čtvrtý den kolem 11 hodiny jsme odjížděli, protože do 10 musely být vyklizené pokoje. Sice jsme se zase rozdělili na skupinky, které spolu komunikovaly jen na večeři a snídani, ale i tak musím říct, že jsem si s kamarádkou užila hodně zábavy.

První den: Odjezd byl ráno kolem 8 hodiny od školy. Kupodivu jsme skoro všichni přišli včas a brzo jsme jeli. Cesta trvala 4 hodiny a utíkala rychle. S kamarádkou jsme poslouchali písničky na mé mp3 a bavili jsme se. Snažila jsem se snout, ale byla jsem moc hyperaktivní na to, abych spala. Na hotelu jsme dostli oběd a poté jme vyrazili na Medvědín (pozn.:vzdálený od hotelu 8 km), kde jsme měli zamluvené tříkolky. Přiznávám, že jsem moc nestačila s dechem a často jsem měla tehdenci omdlívat, nicméně jsem se tam nějak doplazila. Zezačátku jsem se bála, když jsem viděla jaký strmý kopec budeme sjíždět, ale nelituju toho. Bylo to něco tak úžasného. Ještě nikdy jsem se tak moc nebavila jako v ten moment. Jsem ráda, že jsem to zkusila a už teď vím, že se to mému příteli nevyhne :D Poté už jsme šli pouze na hotel, kde jsme se navečeřeli a ošetřili si rozedřené paty a puchýře.  Přiznávám se, že i přes to, že jsem měla poměrně pevné boty Nike, tak se mi udělal puchýř na noze a nemohla jsem skoro chodit. Mimo to jsem si narazila palec. Což se přes noc ''vylěčilo''. Nakonec jsme s kamarádkou prokecali skoro celý večer, než jsme usnuli.

Druhý den: Snídaně časně ráno a v 9 hodin výšlap na naší národní horu Sněžku. Na Sněžce jsem nikdy předtím nebyla a těšila jsem se tam. Jenže kvůli pohodlí jsem si vzala conversky a už teď vím, že to jsem neměla dělat, protože jsem si díky tomu zničila nehet a ublížila svýmu palci, se kterým teď navštěvuji chirurgii. Nicméně první část cesty šla, teda až do toho převýšení. Do té doby šla cesta hladce. Sem tam nějaký kopec, ale poměrně rovná cesta. Pak jsme se dohodli na srazu u Luční boudy, kam měl každý dojít sám svým tempem. Upřímně - takhle část cesty byla děsná. Celý úsek měl okolo 5 km a v podstatě to byl jen obrovský stoupák nahoru. Zase na druhou stranu - osobně mám moc ráda přírodu a kochám se její krásou. V téhle chvíli jsme si jí užila maximálně obzvlášť ve chvíli, kdy jsem sotva popadala dech a sotva šla. Ani nevíte, jak šťastná jsem byla, když jsem se vyšplhala na Kozí hřbety a měla většinu cesty za sebou a před sebou nějakých 2,5 km k Luční boudě. Tahle část byla poměrně snadná a lehká a až oddychová. U Luční boudy jsme se najedli a pokračovali 3 km na Sněžku, která byla v dohledu. Když se nad tím zamyslím, tak nevím, jestli byla horší cesta v úseku převýšení, nebo samotný výšlap na Snežku, který byl pořádný krpál. Nicméně za podpory mé skvělé kamarádky, která se mnou měla po celou dobu svatou trpělivost jsem se tam dostala.Ten výhled byl něco neuvěřitelného. Jediný, co mě mrzí je to, že Sněžka je spíše polská než naše. Vše tam pomalu bylo v zlotých. Ale pohled na Polsko ze Sněžky byl honosný. Cesta zpátky vedla kolem toku Bílého Labe. Cesta to byla krásná, ale šílená na chození. V podstatě to byly pouze kameny, které byly sem tam uvolněné. No tak už jsem se rozbrečela bolestí, protože se bolest levé nohy stupňovala a skoro se nedala vydržet (ne, že by to následující dny bylo o něco lepší). Nakonec jsem se dobelhala kolem 18 hodiny na hotel a byla jsem ráda, že vidím postel. Bez přehánení jsme v ten den měli v nohou okolo 24 km.

Třetí den: Původně jsme měli jít k pramenu Labe, ale schodli jsme se na tom, že by to drtivá část třídy nedala a tak jsme šli na bobovou dráhu a pak kdo chtěl, tak na přehradu nebo do aquaparku. Pro mě byl aquapark léčením spálenin z předchozího dne a balzám na moje nohy. I přesto jsem chodila jako idiot a ploužila jsem se pomaleji než jakýkoliv důchodce o holi. Na bobové dráze jsem byla poprvé a bylo to skvělé, rozhodně na ní někdy půjdu v Praze :) Aquapark s tobogány byl suprový a bylo to fajn osvěžení po náročných tůrách.Pak už jsme jen s kamarádkou opočívali na pokoji a koukali se na Aterixe a Obelixe :) A večer přišla bouřka i s kroupama a takovou hnusnou bouřku jsem dlouho nezažila.

Čtvrtý den: Balení a odjezd. Najivně jsem doufala, že pojedeme zase okolo 4 hodin, ale ze 4 hodin se stalo pomalu 6 a popravdě jsem byla šíleně ráda, že jsem doma. Navíc většinu cesty propršelo. Sice jsem doma byla jen hodinu, protože jsem pak zase jela pryč, ale i tak ten pocit, toho, že už můžu odpočívat byl k nezaplacení, navíc jsem byla šíleně unavená, protože jsem toho kvůli bolestem moc nenaspala.

I tak můžu říct, že výlet stál za to a byl skvělý :) Sice mě ještě teď bolí noha, ale to se vsákne :)